Відповідно до наказу Державної судової адміністрації України від 22.12.2018 № 628 "Про проведення тестування підсистеми "Електронний суд" у місцевих та апеляційних судах" з 22.12.2018р. у всіх місцевих та апеляційних судах розпочалась експлуатація підсистеми "Електронний суд" в тестовому режимі.
Звертаємо увагу учасників судового процесу на те, що згідно з вимогами Положення надсилання в електронному вигляді процесуальних документів до суду має здійснюватися з використанням сервісу «Електронний суд», розміщеному за посиланням: https://cabinet.court.gov.ua
Учасники судового процесу за допомогою зареєстрованого електронного кабінету можуть надсилати копії електронних документів іншим учасникам судової справи, крім випадків, коли інший учасник не має зареєстрованого електронного кабінету, подавати позовні заяви та інші передбачені законом процесуальні документи, що подаються до суду і можуть бути предметом судового розгляду, а також отримувати судові рішення та інші електронні документи.
Для можливості користування сервісом Електронного суду спочатку необхідно пройти передбачений підсистемою порядок реєстрації офіційної електронної адреси (Електронного кабінету) з обов’язковим використанням власного електронного підпису.
В якості допомоги під час реєстрації офіційної електронної адреси рекомендуємо попередньо переглянути відеоінструкцію ("Відеодопомога") з покроковим алгоритмом дій, розміщеної за посиланням: https://id.court.gov.ua
З дати початку функціонування підсистеми "Електронний суд" у тестовому режимі процесуальні документи, надіслані учасниками судового процесу з електронної пошти з доменним іменем «@mail.gov.ua» або з будь-яких інших доменних імен, судами не приймаються і не реєструються.
У подальшому, у разі надсилання будь-яких документів (позовних заяв, заяв, клопотань та інших) на електронну пошту суду, їх приймання та реєстрація, передавання на розгляд не буде здійснюватись.