З метою підвищення ефективності роботи апарату Чернігівського районного суду Запорізької області в період з 05 по 09 листопада 2018 року проведено опитування громадян-відвідувачів суду.
З метою інформування громадськості про заплановане опитування громадян – відвідувачів суду 01 листопада 2018 року розміщено відповідне оголошення на інформаційному стенді у приміщенні суду.
Під час опитування всім відвідувачам суду було запропоновано заповнити анонімні анкети в приміщені суду.
Усього в опитуванні взяли участь 13 громадян – відвідувачів Чернігівського районного суду Запорізької області.
Аналіз результатів опитування громадян – відвідувачів суду показав наступні результати.
1) На питання: яка мета Вашого звернення до суду, відповіли: з метою подати документи звернулися 3 особи (23,08%), з метою отримати інформацію звернулися 3 особи (23,08 %); інше - 7 осіб (53,84%).
2) 5 осіб (38,46%) зверталися до суду як позивач, відповідач, третя особа, 4 особи (30,77%) -зверталися як інші особи, 4 особи (30,77%) в анкетах поставили –інше.
3) На питання: якщо Вам доводилося телефонувати до суду, чи завжди додзвонювалися та отримували потрібну інформацію, 12 осіб (92,30%) відповіли так, завжди і лише 1 особа (7,70%) відповіла: так, але інформація була неповна.
4) Оцінили зручність розташування інформаційних стендів в приміщені суду на відмінно -5 осіб (38,46%), добре - 5 осіб (38,46%), задовільно- 2 особи (15,38%), незадовільно 1 особа (7,70%).
5) Оцінили наповненість інформацією стендів, які розміщені в приміщені суду: відмінно - 4 особи (30,77%), добре - 6 осіб (46,15%), задовільно- 2 особи (15,38%), незадовільно - 1 особа (7,70%).
6) Переважна кількість опитаних громадян-відвідувачів на питання: чи знайшли Ви всю необхідну для Вас інформацію на web-сайті Чернігівського районного суду 11 осіб ( 84,62%) відповіли - так, вся необхідна інформація розташована на сайті, 2 особи (15,38%) відповіли – ні, необхідна інформація відсутня.
7) На питання: чи отримали Ви відповіді на всі питання, які порушувались у Вашому зверненні -7 осіб(53,84%) відповіли так, 3 особи (23,08%) – не зверталися, 3 особи (23,08%) відповіли ні.
8) На питання: якщо ви звертались до канцелярії суду, то чи вчасно отримали копії судових рішень -10 осіб(76,92%) відповіли так, 2 особи (15,38%) – не зверталися, 1 особа (7,70%) відповіла ні.
9) На питання: якщо Ви звертались до канцелярії суду, то чи відповіли працівники канцелярії на всі питання, які Вас цікавили, 12 осіб (92,30%) відповіли так, працівники канцелярії прислухались та допомогли у вирішенні питань і лише 1 особа (7,70%) відповіла: ні, працівники канцелярії проігнорували та не допомогли .
10) На питання чи вчасно Ви отримали копії рішень суду з архівних справ 6 осіб (46,15%) відповіли так, 1 особа (7,70%) - ні, 6 осіб (46,15%) – не було потреби .
11) На питання чи вчасно Ви були проінформовані про час та місце розгляду Вашої справи секретарем судового засідання 13 осіб (100%) опитаних відповіли так.
12) Якість роботи судового розпорядника опитаними оцінена на: відмінно – 9 осіб (69,23%), добре - 4 особи (30,77%).
13) На питання чи виявляли працівники апарату суду при спілкуванні з Вами коректність, ввічливість, доброзичливість та бажання допомогти : 10 осіб (76,92%) відповіли цілком так, 2 особи (15,38%) – скоріше так, 1 особа ( 7,70%) – більш-менш.
14) На питання чи виявили працівники апарату суду однакове ставлення до всіх відвідувачів, незалежно від їхнього соціального статусу, віку, статті, рівня освіти : 7 осіб ( 53,84%) відповіли цілком так, 5 осіб (38,46%) – скоріше так, 1 особа ( 7,70%) – більш-менш.
15) На питання чи виявили працівники апарату суду професіоналізм, знання своєї справи: 9 осіб ( 69,22%) відповіли цілком так, 3 особи (23,08%) – скоріше так, 1 особа ( 7,70%) – більш-менш.
16) На питання чи стикалися ви з проявами корупції у суді, ні відповіли -12 осіб (92,31%), так - 1 особа (7,69%).
17) В кінці анкети відвідувачам запропоновано оцінити організацію роботи суду. Відповідь надали 13 опитаних, серед них: 4 особи(30,77%) - відмінно, 5 осіб (38,46%)-добре, 4 особи(30,77%) - задовільно.
Підсумки результатів проведеного анонімного опитування громадян-відвідувачів суду свідчать про позитивну оцінку організації роботи Чернігівського районного суду Запорізької області.
Ми вдячні за співпрацю громадянам, які взяли участь в анкетуванні відвідувачів суду.